W celu zapewnienia efektywnej i terminowej obsługi w zakresie wsparcia technicznego, uruchomiliśmy system rejestracji zgłoszeń (Ticketing System). Korzystając z systemu "kolejkowego" otworzysz nowe zapytanie techniczne, sprawdzisz jego status oraz prześledzisz historię odpowiedzi naszych techników.
Ticketing System - system rejestracji zgłoszeń
Jeżeli potrzebujesz zdalnego wsparcia technicznego, nasi technicy są do Twojej dyspozycji. W celu ułatwienia komunikacji możesz pobrać darmowego klienta zdalnego dostępu, przy pomocy którego technik rozwiąże trapiący Cię problem. Po pobraniu i uruchomieniu skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej i podaj technikowi wygenerowany przez program numer ID.
Pobierz klienta zdalnej pomocy
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy także kalkulator zajętości HDD ułatwiający wyliczenie wymaganych zasobów przestrzeni archiwum.
Z tego miejsca możesz przejść do strefy pobierania plików. Znajdziesz tam najnowsze wersje firmware do naszych produktów, oprogramowanie oraz wszelkie narzędzia ułatwiające konfigurowanie urządzeń.